Bikinová dieta

23. června 2012 v 20:02 | Danielle |  Hubnutí

Tato bikinová dieta byla vytvořena Melissou Perlman a Ericou Grafy, což jsou zakladatelky mexických lázní Amsala - oblíbeného odpočinkového a zkrášlujícího místa slavných modelek jako Sienna Miller, Cindy Crawford a Linda Evangelista. Vyzkoušej ji také...



Tvůrkyně tvrdí, že díky této dietě je možné zhubnout do plavek 3 až 5 kilogramů za dva týdny. Je to komplexní program obsahující zdravou stravu, cvičení a motivační techniku.
Tato dieta není pouhé hloupé omezení jídla, díky kterému by z tebe mohla být anorektička. A co víc - tvůrkyně zaručují, že se nebudeš během diety cítit unavená. Kombinace zdravého jídla, cvičení a jemného psychologického zamyšlení se, je nastavena tak, aby vám dodala energii. Nicméně, jistá dávka disciplíny a sebekontroly je potřeba.
Program se snaží vytvořit takové podmínky, abyste se ve vlastním domě cítila jako v ozdravných lázních. Ke zdravé stravě se přidává menší dávka cvičení a relaxační techniky. Každý den by měl být zakončen péčí o tělo a příjemnou koupelí (třeba bylinkovou).

Základ diety

Ačkoliv je tento dietní plán připraven na dva intenzivní týdny, hlavní myšlenkou je, že relativně rychle dosáhnutý výsledek v kombinaci s mírnými změnami v myšlení a emocích, bude mít za následek stálou úpravu životního stylu k lepšímu. Tato dieta může být několikrát opakována.



Principy dietního programu

* Nikdy nevynechávej snídani, protože toto jídlo je základem pro udržení bezproblémového metabolismu. Doporučeno je jíst ovoce s jogurtem, müsli a vejce.
* Jez vždy, když jsi hladová. Vybírej si jídla z doporučeného seznamu a sleduj velikosti porcí.
* Jez pomalu, pozorně a důkladně rozkousej jídlo pro zlepšení trávení, abys získala z jídla více živin.
* Do ničeho se přehnaně nenuť. Slovo "selhání" by pro tebe mělo přestat existovat. Uvědom si, že jde o pokračující proces a prostě znovu začni s příštím jídlem pokud se od plánu odkloníš.

Doporučená jídla

Doporučená jídla obsahují proteiny z ryb a kuřecích prsou. Dále jsou doporučeny fazole, ovoce, zelenina a zdravé tuky.

Doporučená cvičení

  • * Kruhové cvičení - 40 minut každý den (všestranné posilování)
  • * Posilování - 20 minut každý druhý den (pro zpevnění břicha a posílení zad)
  • * Jóga - 15 minut denně (posiluje a protahuje svaly, podporuje relaxaci a rovnováhu)
  • * Chůze - 60 minut denně (odbourávání tuku bez namáhání kloubů)


Klady

  • * Vyrovnaný přístup ke cvičení, dietě.
  • * Lepší psychický stav.
  • * Vhodné pro lidi, kteří chtějí nastartovat zdravější život.
  • * Vyvážená zdravá strava.

Zápory

  • * Náročné na disciplínu, čas potřebný pro cvičení je alespoň 2 hodiny denně
  • * Příprava jídla také zabere nějaký čas


Učení už moc není a prázdniny jsou za dveřmi. Pokud na poslední chvíli chcete shodit pár kilo, je tato dieta ideální, i když je časově trochu náročná. Tak co, jdete do toho se mnou?
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Majkiee Majkiee | Web | 24. září 2012 v 21:02 | Reagovat

zkoušela jsi to?:)

2 Danielle Danielle | Web | 26. září 2012 v 16:13 | Reagovat

jo - o prazdninach. Přece jenom přeš školní rok není na to cvičení čas...

3 Pettula Pettula | E-mail | 2. dubna 2013 v 18:17 | Reagovat

a co výsledek?? :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama